lördag 27 mars 2010

"Kenickie"

8 kommentarer:

  1. Men!
    Vikken en! :-D Gick'e bra? Lät'e bra? (som Tobias skulle ha frågat)

    SvaraRadera
  2. aaa, gode. Kolla med morskan, hon var där.

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Det skall jag! :-) Hoppas det finns videoupptagningar av det hela också?

    SvaraRadera
  4. hela schebanget videofilmades av en särskild filmcrew - kommer snart att finnas till salu på en filmbutik nära dig... [nickar lite kooolt, trutar kalle anka-likt med läpparna, kisar]

    SvaraRadera
  5. *skrattar* Lägg av med det där va, har du inte sett så rynkig människan är! ;-p

    SvaraRadera
  6. Oh.
    Jag måste vara ordblind - jag läste nämligen "nickar lite kooolt, trutar -- anka-likt med läpparna, kisar] och tänkte att du gjorde något så osannolikt som refererade till en fru Anka som florerat i mediavärlden nu på sistone... 8-D

    SvaraRadera
  7. Näerå, ingen sån referens, jag vet i och för sig att människan du omnämner existerar. Jag försökte barra återge min ytterst insatta och kompetenta min för det givna tillfället. Jag tror nog att jag höll vänster hand vid hakan och strök mig två gånger över densamma med vänster pekfinger (uppifrån och ner) - i detta läge är ögonen som smalast(förmodligen såg jag inget alls då).

    SvaraRadera