fredag 15 april 2011

asså,

jag är så överlöjligt trött på fredagkvällar...

3 kommentarer:

  1. Det är därför "fredagsmys" är så händigt, inget ut och stöka utanför husets väggar på fredag kvällar. Aldrig. Går helt enkelt inte, det finns bara precis nog med energi kvar för att somna på soffan.

    SvaraRadera
  2. Nya arbetsplatsen och kollegorna hade "after work" igår (fredag). Jag åkte hem och hämtade barn, S kom hem rimligt tidigt (vid sju) och jag hölls uppdaterad via sms var kollegorna befann sig, hela tiden med käcka uppmaningar om att jag var välkommen in till stan.
    MEN HERREGUD så oändligt långt det var till stan när jag raglade ut ur barnens rum efter nattning...
    After work måste nog helt enkelt företas just 'after work', utan att passera hemmet.

    SvaraRadera
  3. Jamen guuud syrran... Dels skall ju inte du natta barnen om du skall iväg och sedan vore det ju som att jag skulle börja ta mig till Boden typ om jag skulle åka "kommunalt" för att komma upp i dina restider in till Sthlm. Eller varför inte Piteå.

    Och jo, AW gör sig bäst DIREKT efter jobbet, såsom namnet förtäljer. :)

    SvaraRadera