söndag 19 december 2010

Hets!

4 kommentarer:

  1. Men - kan vi sluta? Sluta med julklappar? Jag kommer alltid att vilja ge (dig) er grejor ibland. Och ni ger oss så mycket (helt bortsett från alla kläder, möbler och leksaker som vi fått ärva av er) - ni alla ger mig varsin julklapp och G och Norah och Ruben. Ni är helt galna! ;) Men som era bojs - jag vet aldrig något att ge dem längre. :/ Det blir bara presentkort, typ. Det är roligare att göra saker med er och dem.

    Jag älskar att ge, när jag hittat den bästa presenten! :) Älskar såklart att få också. Vi har slutat med julklappar, bland oss vuxna. Vi fortsätter med födelsedagar. :) Detta hindrar dock inte att jag ger julklappar till dem jag vill i alla fall. ;)

    Men viktigare är att vi får träffas.

    Vad tycker du/ni?

    SvaraRadera
  2. Det är klart att umgänget är det viktigaste. [Utan tvekan är det så att min utmattning är den största anledningen till att jag känner mig så stressad.]

    SvaraRadera
  3. Japp. Stresståligheten är liksom noll.

    SvaraRadera