fredag 16 juli 2010

Nytt besök, ny bil.



Vare en sån här?

7 kommentarer:

  1. Snart får du en annan bil att avbilda, vi kommer med vår dammiga och förhoppningsvis fortsatt godmodigt rullande bil på besök lagom runt månadsskiftet. GAAAHHH! Nej du är väl på samma ställe som syrran då???!

    OM ni är hemma tänkte vi titta förbi på en kaffe, och för att göra mig oskyldig till de trehundra (plus ränta, dvs typ tretusen?) jag är skyldig dig sedan några goda år tillbaka nu... :-)

    SvaraRadera
  2. Va, är du skyldig mig pengar??? Det tror jag inte.

    SvaraRadera
  3. Det är syrran som är på samma ställe som Bästisen. Det är Bästisen som bokar och har sig med datumen. ;O)

    SvaraRadera
  4. Öhh, syrran och syrran, på samma ställe som Bästisen då? Eller bara den ena? Och var då??

    SvaraRadera
  5. ååÅHh, så komplicerat det här ÄR!

    SvaraRadera
  6. Pja... alltså. Vi ringer en stund innan vi nærmar oss ort och stælle. :-) Kan någon av er sms'a Bæstisens nummer till mig? :-) Min nya telefon mobbade halva telefonboken utan att berætta vilka nummer som skulle tas med och vilka som inte togs med... 8-]

    SvaraRadera
  7. skulle gärna ha gjort det, men till vilket nummer?

    SvaraRadera