lördag 12 december 2009

lever i ett lan. har hört det mesta (multipla gånger!).

"wtf han har wh", "klonkad", "kolla, kolla, kolla, ejs, ejs, ejs" "blocka it då", "skit han haxa mej", "vi går ramp, vi går ramp, vi går ramp", "rysshopp", "gå banan, gå banan" [frukten], "jisses killing spree", "asså helt ootroligt", "rusha", "asså låckers invajt", "jag skickar, jag skickar", "men shotgun, vilket rötäckel", "deffar han?" "droppa, droppa, droppa", "allså vilka jävla noobs", "planta, planta, planta", "vi fick bomben", "var haxa han dig?", "vi campar i lobben tills de aggrar", "hjälp mig på ramp", "plocka vapen", "han är i andra venten", "jag kör avp", "vi kötta han", "asså faan", "ååh så dåligt", "nu kan vi inte gå jard i alla fall", pass e lol 2k", "det blir hs", "han var vid piggelin och cv, jag lovar" "CT spawn, T spawn", "dom är ju sämst", ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar